torsdag 5 november 2009

Im in trubble

Imorgon så drar family (Jag, Matilda, Fanny, Victoia och Poohl) till Matildas sommarställe, Sunningen! Där ska vi gå i ide och slippa hetsen hemma, gödigt som bara den. Slipper man gå ut och slösa pengar också, vi ska sitta ihopkrupna i soffan och njuta av varandras kroppsdofter. Vi ska tänka på er som vaknar upp på lördagen och söndagen och har jätteångest efter att ha kollat på era kontoutdrag. YES, jag gillar tanken!

Igår så var det ju då Bliss.. igen. Alltid samma sak, jätteroligt, jättespårat, och jätteminnesluckor. Nä nu tar jag i, inga stora minnesluckor, men jag tycker jag ska få en eloge för att jag alltid lyckas tappa fler hjärnceller än någon annan i lokalen. I have skills.
Det slutade hemma hos Amanda med ett gäng homosapier, och en Vega som somnade i soffan.

Nä, skönt att slippa sådant i helgen.
Im a fucking alcoholic.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar